فروش
واحد فروش و بازازیابی از جمله واحدهای فعال و پویا در شرکت می باشد که با رویکرد علمی در زمینه فروش و بازاریابی به فعالیت ادامه می دهد. این مدیریت شامل 3 بخش فروش ، بازاریابی و صادرات می باشد. واحد فروش شامل چندین کارشناس می باشد که از کلیه امکانات از جمله : اینترنت ، آمار و اطلاعات اداره کل نظارت بر امور دارو ، شناخت عملکرد رقبا و سایر ابزارهای اطلاع رسانی و جمع آوری اطلاعات استفاده نموده و بدینوسیله با تکیه بر بانک اطلاعات قوی ، فناوری روز و آگاهی از مقررات جدید زیرساخت های لازم جهت ارتقاء و بهره وری سازمان را ایجاد می نماید.این بخش با استفاده از سیستم CRM و استفاده از روابط جاری با مشتریان فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمد ها ، رضایت مشتریان ، جذب و حفظ بهترین مشتریان ، پاسخگویی به نیاز و رفع تقاضای مشتریان و ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریابی که به کاهش هزینه و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شود تلاش دارد.
بازاریابی
در این بخش شرکت تلاش دارد به درک بیشتری از خواسته های مشتریان رسیده و با تطابق محصولات خود ، نیاز مشتریان را برآورده سازد و از این طریق رضایت مندی مشتریان و فرآیند سودآوری را برای شرکت ایجاد نماید.اهداف بازاریابی عبارتست از :
معرفی برند تولیددارو به عنوان یک شرکت پیشرو با تجربه 50 ساله در تولید انواع محصولات مورد نیاز کشور با کیفیت برتر
معرفی داروهای شرکت با اسامی تجاری (برند) جهت توسعه و گسترش روند صعودی فروش و سهم بیشتر از بازار داروئی
معرفی محصولات جدید و استراتژیک شرکت همانند کرم سورین (افلورنیتین) – کرم سرتاکول (سرتاکونازول) - کپسول لیپوسولوین(فنوفیبرات) – قرص مدافینیل – قرص جینکوتیدی- کپسول جم فیبروزیل و کپسول ارلیستات و سایر داروهای جدید و آشنایی بیشتر جامعه پزشکی با اندیکاسیونهای اختصاصی مصرف و تفکیک کاربرد این داروها در تخصصهای مختلف.